HTML

Hétköznapokban a csoda, csodában a hétköznapi

Friss topikok

  • csak egy lány.: látom a szaporodással kapcsolatos dolgokat tudod nem lep meg.. (2013.02.07. 21:03)
  • J.A.M.: Marge Simpson mondott valami olyat Lisa Simpsonnak egy probléma megoldása kapcsán, hogy ,jaj kicsi... (2013.02.05. 13:12)
  • Anna Hernádi: @Kata Hernádi: Igyekszem nem sérteni a személyiségi jogaidat, Drága húgom. Arra gondolj, hogy ez a... (2013.02.03. 14:30)
  • J.A.M.: :) (2013.01.16. 21:45)
  • J.A.M.: Első bekezdés :) Öreg halász és a tenger gondolatisága :) Az egyik kedvencem. Utolsó bekezdéshez a... (2013.01.14. 11:14)

Két világ közt félúton

2016.02.09. 00:43 Anna Hernádi

"Ott álltam a stégen, előttem volt egy csónak, beleléptem. Egyre távolodtam a parttól és nekem kellett döntenem, hogy visszalépek a stégre, vagy a hajóban maradok. Én maradtam."

Az eddigi életem nem mondanám, hogy a legbékésebb, de mégis egy biztonságos stég volt. Valahogy úgy tudnám leírni magam, mint aki fél lábbal a csónakban van, a másikkal pedig a stégen és kínkeservesen próbálja együtt tartani mind a kettőt. 

Tudom miért léptem a csónakba, tudom mit remélek az ismeretlenben, tudom ki vagyok és így mi az, amire számíthatok, én pedig még mindig egyensúlyozok, küzdök, mert nincs merszem vállalni mindazt, amit én választottam, azaz választanék magamnak...

A csónak itt van, a fél lábam benne és egyetlen mozdulat, hogy ellökjem magam a parttól. Az erőm és az akaratom már megvan, csupán a megfelelő pillanatra várok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-nap-egy-uj-kezdet.blog.hu/api/trackback/id/tr148372362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása